» zasi4a mi kartinata |
aly |
2006-11-02 14:13 |
za sum s btk adsl , no ot v4era postoqnno mi zasi4a kartinata za po 20-30 sekundi . na kakvo se dulji tova. pi6e nqkakvo buferirane otdolu ili puk mi se obru6ta kartinata na zelen fon. mai problema e vuv vas ... |
» от три дни е така |
larma |
2006-11-02 14:59 |
Насичането вече продължава три дни. Вчера имаше пусната същата тема , но разбира се е ИЗТРИТА. Админа обясни,че стриймингът от тяхна страна е "ОК". Терминът "стрийминг" означава доставянето на движещи се образи, текст и звук през Интернет в реално време. Най-приятното в ситуацията е , че и от хелпдеска на БТК отговора е аналогичен-всичко е наред при тях.
|
» Трети ден стриймингът е скапан |
HH |
2006-11-02 15:45 |
Отначало мислех, че е от ISP (БТК ADSL) но се оказа, че спокойно слушам 256 kbps радиостанции и тегля с 100-200 кБ/сек (над 1000 kbps). На видеоконтрола на медиаплеъра от страницата пложението е ужасно - 3-5 секунди има, 20-30 секунди няма видео. Накрая съвсем се омайва. |
» Здравейте! |
admin |
2006-11-02 17:47 |
Отговаряме по този начин, защото наистина няма проблем с предаването на стрийминга от наша страна, както за абонати закупили своя абонамент с e-card, така и към сървъра на БТК. За това защо има проблеми с услугата "на живо" за абонати на БТК ADSL би трябвало да ви отговорят ADSL Helpdesk - тел. 0700 17111. |