» към admin |
larma |
2006-11-19 17:27 |
Абонат на adsl съм! Нямам проблеми с настройките! Проблема с накъсването на звук и картина се появи отново. Моля да си проверите нещата при вас-стрийминг и т.н.От БТК отговора е че при тях проблем няма. При проблеми с гледането на живо за абонати на БТК ADSL се свържете се с ADSL Helpdesk - тел. 0700 17111. |
» Оказа се, че не съм първият абонат, |
Wc25GQy7r |
2006-11-19 18:01 |
който се оплаква от картина и звук и видно е, че това няма значение за някого, от когото зависи качеството! |
» неприятно |
larma |
2006-11-19 18:36 |
Неприятно, но факт. Последният път преди около две седмици проблемът си стоя три/четири дни. Admina ти обяснява, че всичко е наред със стрийминга от тяхна страна, да си провериш връзката и т.н или пък да се обадиш на helpdeska на Бтк.Но и от там ти казват ,че всичко е наред ! Обобщено:всички си измиват ръцете! |
» Некоректно отношение към потребителите |
vylcho |
2006-11-19 20:52 |
Разговарях с БТК и хората бяха безкрайно любезни да обяснят, че проблема не е от тях, а и няма как да е след като там проблемите са изключителна рядкост и се отстраняват в рамките на няколко минути, ако възникнат такива. Моля, оправете си сигнала на сайта. |