» Грешка при "НА ЖИВО" |
uHkaCaToPa |
2006-10-05 11:52 |
Здравейте! Онзи ден сключих договор с БТК за модем БТК ADSL 512 Безкрай , за да мога да гледам BigBrother3 Live. Когато ми пуснаха ослуга и пробвах да си пусна ББ3 "НА ЖИВО" се получи, но имаше загуби. Много насичаше звука и картината. По принцип това 512 kbps е 64 kb/s и до колкото разбрах това е препоръчителната скорост за да се гледа " перфектно " ?! За това търсих грешката в компютъра ми. Преинсталирах лина си и сега ми като си пусна live ми излиза грешка на Internet Explorer-а . Преинсталирах го, но пак същата грешка ( Dont Send ) Опитах да го ъпдейтна но ми излезе съобщение, че вече съм си с версия 6. Пробвах с друг браузер, Опер 9 . Много е добър, но пак същата грешка. КАКВО ДА ПРАВЯ ? Сключих едногодишен договор, това прави много пари за една година, идва и тежка зима ( ако ме разбирате ) а все още Big Brother 3 Live е мираж .... Очаквам Отговорите Ви ! |
» Здравейте |
admin |
2006-10-05 11:55 |
Необходимите за безпроблемно ползване на услугата програми и настройки са описани в страницата ПОМОЩ. Ако проблемите продължат Ви съветваме като абонат на BTC ADSL да се свържете с ADSL Helpdesk - тел. 0700 17111. |
» Thanks |
uHkaCaToPa |
2006-10-05 12:03 |
Благодаря за бързия отговор ! |
» кафа вече! |
uHkaCaToPa |
2006-10-05 12:24 |
Нито едно от предложените варианти в секция HELP не е сходен с моя проблем. Нито стена имам пусната стена, нито антивирусната ми пречи, кодеците ми са най-нови , със Service Pack 2 съм, еплоера ми е v6 + ъпдейт, флаш 9 си имам. Простро проблема е друг. Явно трябва пак да преинсталирам. Ако пак ми стане така ще се обадя в информационния център на БТК и там ако не ми помогнат ... жалбичка ... до BB i BTK и да си реша проблема най-накрая :) защото нито имам техническо образование, нито някой ми помогна, а не съм дал пари аз да ги духа ветреца ! |
» Здравейте |
admin |
2006-10-05 12:28 |
При положение, че инструкциите в ПОМОЩ са изпълнени Ви препоръчваме да се свържете с ADSL Helpdesk - тел. 0700 17111. |
» .... |
uHkaCaToPa |
2006-10-05 14:05 |
Добре де преинсталнах тръгна този път плеъра и пак така лагва и звука и картината !!? Не ми стига скоростта ли какво ? |
» Здравейте |
admin |
2006-10-05 14:06 |
Като абонат на BTC ADSL Ви препоръчваме да се свържете ADSL Helpdesk - тел. 0700 17111. |
» admin |
uHkaCaToPa |
2006-10-05 14:32 |
От там ме разпитаха за това как съм свързал модема си. Ами никак платих си 30 лв за да ми го свържат техни хора. И ми доказаха по телелфона, че врзъката ми е перфектна. Казаха ми да се обърна отново към Вас. Не ми давай шаблони като отговори, а ми дай един свестен отговор какво да правя. Някакви настройки ли какво ? Обесни ми каква е причината така да ми се губят кадри и звук. Други хора от форума са писали, че от ADSL картината им е перфектна и то дори докато си теглят торенти ... Очаквам отговорати като човек не като БОТ! |
» Здравейте |
admin |
2006-10-05 14:36 |
Програмите и настройките за безпроблемно ползване на услугата са описани в ПОМОЩ. От наша страна няма никакъв проблем с качеството на услугата (за което свидетелстват и цитираните от Вас мнения на други потребители). Като потребител на BTC ADSL тази услуга достига до Вас посредством тяхната мрежа и би следвало да се обърнете към тях за помощ. |
» без думи |
uHkaCaToPa |
2006-10-05 14:40 |
Разбирам ... Явно този от БТК който ми вдига е пълен кретен ! Някав Калоян някой си .... |
» А защо ... ? |
uHkaCaToPa |
2006-10-05 14:43 |
А защо не предлагате, както през миналите Big Brother 1, 2, по ниски скорости за гледане на вижо на абонатите, на БТК за да се избегнат всички тези проблеми ? |
» Здравейте |
admin |
2006-10-05 14:45 |
При закупуване на абонамент (за потребители, които не са клиенти на BTC ADSL) има три скорости за услугата. При потребителите на BTC ADSL скороста се определя автоматично, в зависимост от абонамента при доставчика (ADSL). |
» върха на сладоледа |
uHkaCaToPa |
2006-10-05 14:58 |
И така ... С няколко думи, всеки казва, че всичко е наред и БТК и Вие, а в крайна сметка аз не получавам това за което съм платил .... Добре admin аре оставям те, че ти надух главата няма смисал повече да говоря нищо няма да променя. |
» мама му стара |
uHkaCaToPa |
2006-10-08 00:06 |
Значи 10 пъти им званях на 0700 17 111 и се ми викат от какво "било проблема" занесах си компа в един авер дето е пак с ADSL 512 безкрай и се виждаше перфектно а у нас с моя модем НЕ. Уш портове щели да освобождават незнам си ко и нищо не направиха. И нито то тях е проблема нито от Вас ..................... |
» Здравейте |
admin |
2006-10-08 00:11 |
Последното Ви мнение е поредното докзателство, че проблемът с услугата "На живо" не е от наша страна. Сами сте се убедили, че от друго място при еднакви други условия услугата се ползва безпроблемно. |
» ......... |
uHkaCaToPa |
2006-10-08 01:42 |
БОЛИ ТА ТЕБЕ ОНАЯ РАБОТА 4Е НЕМОГА ДА ГЛЕДАМ LIVE И СИ ШАРИШ ТУКА СЪС ГЛУПАВИТЕ ШАБЛОНИ И НИТ РЕШЕНИЕ ДАВАШ НИТ ОТГОВОР . ДА СИ ЖИВ И ЗДРАВ ! |
» админчето |
uHkaCaToPa |
2006-10-10 19:33 |
Значи някой кохто се е закачил към НА ЖИВО разпраща некви пакети или вируси незнам кво точно но със касперски ми го намери тва Земете си ги хванете тия хакерчета направете си тестове да се уверите, че има в действителност такив ахора и ги ограничете ЗА ДА МОГАТ ХОРАТА, КОИТО СИ ПЛАЩАТ ДА ГЛЕДААААТ !!!! |
» аз гледам с 256 |
palejev |
2006-10-14 02:18 |
Здравейте брадъри дето сте абонати на БТК-ADSL .До скоро гледах със скорост 256, но нямах чак такива проблеми.Единственото което ме смущаваше бе че ако след като спра ББ3 на живо и след малко реша да го пусна отново се извеждаше съобщение че експлоръра трябва да се затвори.Вече използвам 1024 скорост и последния проблем си остава.Ако ползваме лицензен софтуер няма да е така.Имам компютър със лиценз и този проблем не съществува.Компа е IBM , но не знам със сигурност къде е истинската грешка . |
» :) |
orfey |
2006-10-16 01:06 |
В интерес на истината и на мен от скоро ми пише "видео: спряно" ( това като натисна на "Гледаи сега". Вероятно в излъчването няма проблем, защото все пак гледам на живо ( ползвам windows media player 10 ... пробвай с него след като се индифицираш в сайта отвавяш плеъра даваш на Open URL i написваш този адрес http://212.39.89.250/VipBrother-Live-ADSL-Multicast.nsc ) и гледаш :) успех |
» Подобен проблем |
Galabina |
2006-10-18 23:16 |
Аз съм абонат на ADSL също, скорост 1024 и не мога да гледам от вчера насам. Изписва ми обаче" The specified module can not be found". /Мисля, че предавам точно надписа/.Какво ще рече това? |
» Здравейте |
admin |
2006-10-18 23:17 |
При положение, че инструкциите в ПОМОЩ са изпълнени Ви препоръчваме да се свържете с ADSL Helpdesk - тел. 0700 17111. |